Kanal 2 ja TV3 teated vabalevist lahkumise kohta panid televisiooniteenuseid tegema massilisi kampaaniaid uute klientide meelitamiseks, kuid nüüd, mil kanalid on lubanud vabalevisse jääda, on sellega kahjustatud tarbijate huve, teatas tarbijakaitse.

- Teletornis asub Põhjamaade suurim televisiooni väljastuskeskus.
- Foto: Veiko Tõkman
Nüüdseks on selgunud, et nii Kanal 2 kui ka TV3 jäävad vabalevisse, ent nende varasemad väljaütlemised on vallandanud televisiooniteenuste pakkujaid tegema massilisi kampaaniaid uute klientide püüdmiseks viidates justnimelt telekanalite vabalevist lahkumisele. Sellise olukorra tekitamine ja tolereerimine on ilmselgelt taunimisväärne ning vastutustundetu televaatajate suhtes.
TV3 teatas 90 protsendi ulatuses vabalevisse jäämisest alles täna, ent varem öeldi avalikkusele, et kanal lahkub vabalevist ning vaatajad näevad nende programmi alates 1. juulist ainult tasulise televisiooniteenusega liitudes. Ka Kanal 2 on välja öelnud, et lahkub vabalevist ent koheselt ka ringi otsustanud.
Hoolimata ajenditest on kogu senist vabalevi vaatajaskonda kutsutud jõulise reklaami teel üles liituma tasuliste teleteenustega kiiresti ja soodsalt ning tihti ka tähtajaliselt. Tarbijakaitseamet pööras nädala alguses saadetud pressiteates tähelepanu just nimelt tähelepanelikkusele lepingute sõlmimisel viidates sealjuures võimalikele piirangutele ja trahvidele lepingutest hilisemal taganemisel. Amet on pöördunud ka tasuliste telekanalite vahendajate – operaatorite poole igasuguse kõnealuse reklaami avaldamise peatamise osas. Ühtlasi kutsus amet ettevõtjaid üles mõistvale suhtumisele tarbijate kampaania ajel tehtud lepingutest taganemise soovi ilmnemisel.
Amet jätkab kõnealuste asjaolude selgitamist.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!